TECHNICKÉ SCHOPNOSTI

Technici, chemici, slévači, horníci a mnoho dalších. Toto jsou jedinci na jejichž bedrech leží plynulý chod společnosti Galaxie. Schopnosti z technického stromu nejčastěji využijete ve stanici. Pomocí nich můžete vytvářet širokou škálu podpůrných prostředků, které vaše i další postavy využijí k řešení náročnějších úkolů a celkově vám usnadní vaše bytí.

ZÁKLADNÍ SCHOPNOSTI (3MV)

TĚŽEBNÍ VÝCVIK

Tato schopnost dá postavě možnost poznávat a těžit minerály, plyny a další základní suroviny pro další zpracování. Zároveň díky tomuto výcviku postava získává oprávnění vlastnit těžební nástroje a ovládat těžební drony.

ZNALOST ZPRACOVÁNÍ KOVŮ

Postava s těmito znalostmi je schopná využívat metalurgické zařízení na stanici a zpracovávat vytěženou rudu do finálních kovů. Zároveň má také znalosti výroby pokročilých slitin.

ZNALOST RAFINACE KAPALIN A PLYNŮ

Postava s touto znalostí zvládne rafinovat veškeré plynné a kapalné látky do jejich finální podoby. Tato znalost také opravňuje postavu využívat rafinerii na stanici.

VÝROBNÍ A ÚDRŽBÁŘSKÉ POSTUPY

Postava díky této schopnosti může vyrábět součástky, opravovat a udržovat vybavení a základní mechanismy. Ví jak doplnit palivo a opravit systémy stanice i raketoplánu.

ŽENISTA

Ženista dokáže zneškodnit nášlapnou, nástražnou i časovanou past, nebo minu. Pokud ženista šlápne na nášlapnou past, nebo minu, ta stejně vybuchne, pokud však minu “zneškodní” tím že ji najde a vyhrabe, může se jí beztrestně dotýkat rukama. V případě nástražných zařízení může postava se schopností ženista ignorovat průvodku v případě, že na ní není řečeno, že ji nelze ignorovat. V případě časovaných zařízení platí stejné pravidlo jako u nášlapných min, jen to musí ženista stihnout před výbuchem miny.

POKROČILÉ SCHOPNOSTI (6MV)

ZBROJÍŘ

Postava se schopnostmi zbrojíře umí vyrábět zbraně a zbraňové systémy. Zároveň pouze postava s touto schopností umí opravit zničenou zbraň a zbroj. Podmínkou pro zbrojíře je předchozí Školení výrobních a údržbářských postupů.

KONSTRUKTÉR

Postava se schopnostmi konstruktéra umí vyrábět nástrahy, automatizované drony a systémy pro stanici. Zároveň pouze postava s touto schopností umí opravit zničenou loď, lodní systém, nebo droida. Podmínkou pro konstruktéra je předchozí Školení výrobních a údržbářských postupů.

CHEMIK

Postava se schopnostmi chemika umí vyrábět bacta gel, polní medikity, drogy a jedy. Podmínkou pro chemika je předchozí Školení výrobních a údržbářských postupů.

LÉKAŘ

Postava se schopnostmi lékaře v kombinaci s Chemikem může vyrábět stimpacky, doplňovat a používat bacta gel v léčivých kádích. Zároveň postava s touto schopností umí stabilizovat jinou postavu ze stavu vyřazení v polních podmínkách a umí vyléčit až 2 životy za scénu bez použití polní lékárničky.

EXPERTNÍ SCHOPNOSTI (9MV)

MISTR ZBROJÍŘ

Mistr zbrojíř umí vyrábět a opravovat pokročilé a exotické zbraně, stejně jako nejrůznější osobní ochranné pomůcky a implantáty. Mistr zbrojíř je také schopen jednou za scénu opravit zničenou zbraň bez použití opravné sady. Podmínkou mistra zbrojíře je předchozí schopnost Zbrojíř.

DESIGNER

Designer umí vyrobit raketoplány a další specializované lodě, stejně jako osobní droidy. Zároveň také umí tyto výrobky opravovat. Podmínkou pro Designera je předchozí schopnost Konstruktér.

PRIMÁŘ

Tato schopnost postavě umožňuje nahrazovat končetiny postavy mechanickými implantáty, léčení zničených končetin a v kombinaci se schopností chemika umí vyrobit protijed a taktéž se může pokusit oživit postavu mrtvou maximálně 5 minut (k6 na 5+). Podmínkou pro primáře je předchozí schopnost lékař.